Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 iulie 2009

un nou inceput

A trecut mult timp de la ultima postare,a trecut mult timp de cand am mai iesit undeva, a trecut multa vreme de cand am vazut-o pe ea.DE CE?

Ar fi multe raspunsuri la aceasta intrebare, dar cred ca cel mai potrivit ar fi "am fost plecat".Unde si de ce asta nu cred ca mai conteaza acum, dar ce pot sa va spun este ca in timpul cat am fost plecat am avut ocazia sa descopar cat de frumoasa poate sa fie viata chiar daca langa tine nu mai poate fi aceeasi EA.

Am descoperit ca prietenii adevarati iti sunt alaturi in cele mai intunecate clipe ale vietii, si vor face orice sa te ridice atunci cand ai cazut.Iar cand ai prieteni ca ai mei te ridica mult mai sus decat vei fi sperat vreodata.iar cu asta am incheiat partea de inceput.

Cu cateva zile in urma am implinit si eu ca orice om 21 de ani.Poate pentru unii nu e mare lucru dar pentru mine a fost cea mai fericita zi din viata mea,chiar daca a trebuit sa muncesc la fel ca intr-o zi obisnuita sau poate putin putin mai mult.Se zice ca 21 este un numar norocos pentru cei care cred in zodii sau pentru cei pasionati de jocurile de noroc.Ei bine pentru mine 21 este intradevar un numar norocos chiar daca nu sunt un mare adept al jocurilor de noroc(poate doar cand e vorba de viata mea),iar cat despre astre...ma cam lasa rece.

La o zi dupa ce am implinit 21 de ani am fost invitat in oras, la o bere si o poveste(cred) de una din cele mai bune prietene ale mele.Ajuns seara de la munca obosit, am facut un dus si am iesit in oras pentru ca o promisiune e promisiune si se respecta orice ar fi, dar nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa ma simt atat de bine in compania ei si a prietenilor acesteia.Ajuns acolo m-am trantit pe un scaun cu berea in fata si cred ca era sa adorm (scuze pt asta) dar dupa un timp "cineva" mi-a spus ca in incaperea cealalta e "cuvantul cu R"(stie lumea la cine ma refer),pe scurt cuvantul cu R e o tipa destul de draguta care destula vreme mi-a placut foarte mult si pe care nu am vazut-o de foarte multa vreme.Nu stiu de ce dar brusc mi-a revenit cheful de distractie iar oboseala a trecut ca prin "minune".

Continuarea in postarea urmatoare. 

4 comentarii:

fiica mării spunea...

mosuleeeeeeeeeee :))

fiica mării spunea...

cum adica cineva ti-o zis ca ii acolo? eu ti-am zis :)) >:P

fiica mării spunea...

>:D<

fiica mării spunea...

dar minuneeee :)) cum de ai scris in romana?;;)