Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 septembrie 2008

perfection...

Ce este perfectiunea? Cum gasesti persoana perfecta? Exista o persoana perfecta?Exista acea zi perfecta? Acestea sunt intrebari carora multa lume le cauta raspunsul. Prin definitie perfectiunea este un lucru, un obiect, o masinarie care nu are niciun defect.Daca este asa, atunci cum gasesti persoana perfecta?La modul general vorbind nu exista o persoana perfecta. Dar pentru fiecare om in parte exista o anume persoana perfecta, cea in care se regaseste in unele privinte, iar in altele se completeaza unul pe celalalt. De multe ori credem ca am gasit acea persoana care ne completeaza, careia ii suntem loiali, alaturi de care putem duce asa zisa "viata perfecta", dar nu e asa.De cele mai multe ori dupa un scurt timp se rupe vraja care ne facea sa vedem totul "roz" iar lucrurile incep sa se strice. Nu este greu sa gasesti persoana care pentru tine este perfecta dar este nevoie de multa rabdare si intelegere, pentru ca iti ia timp sa cunosti o persoana asa cum este ea cu toate defectele si calitatile ei si nu de putine ori iti trebuie foarte mult timp. Deci o persoana perfecta nu exista in ochii nimanui, dar exista in inimile tuturor atata timp cat esti dispus sa accepti ca atat tu cat si persoana cu care iti imparti viata aveti atat defecte cat si calitati. Cat despre ZIUA PERFECTA eu unul nu am intalnit-o inca si sincer nu doresc nimanui s-o intalneasca prea curand pentru ca se spune ca ZIUA PERFECTA a unui om este ultima lui zi pe Pamant. In incheiere as vrea sa spun un singur lucru : nu conteaza daca esti bun sau rau, mare sau mic, puternic sau slab, cineva, undeva te considera perfect/a pentru ea/el

Un comentariu:

fiica mării spunea...

eu am avut o zi perfecta si n-am murit :D
da mai stii, poate notiunea de perfect e aceeasi ca si la persoana perfecta deci n-a fost perfecta :)