Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 septembrie 2008

cuvinte de ramas bun

Presupun ca ar fi trebuit sa scriu acest articol putin mai devreme ca raspuns al unei intrebari frecvente la adresa blogului si in special a articolelor mele, si anume " De ce scriu articolele in engleza?".

Ei bine am un raspuns relativ simplu la aceasta intrebare IMI PLACE. Dar totusi are legatura cu un anume eveniment din trecutul meu. Cam tot ce am invatat despre viata a fost de la o familie de americani stabilita intr-un oras nu departe de unde locuiesc; am invatat sa iubesc pentru prima data de la o persoana care abea putea pronunta doua cuvinte in limba romana, cuvinte care imi faceau inima sa creasca de bucurie atunci cand le auzeam, cuvinte in care am incetat sa mai cred in momentul in care ea s-a alaturat ingerilor.

De cand ma stiu mi`a placut sa invat o limba straina, am ales engleza pentru ca la un moment dat era cea mai vorbita limba pe plan international (poate ca si acum este, dar inafara Comunitatii Europene).

Dar am ales sa scriu articolele in limba engleza pentru ca intr-un fel imi aminteste de "zilele insorite" si de zambetul ei divin din fiecare zi cand eram impreuna. Stiu ca nimic nu va mai fi cum a fost, eu nu voi mai fi acelasi baiat nevinovat care vedea doar binele in toate si care nu vroia raul nimanui, practic acel baiat prostut a murit odata cu ea.
Acum imi voi continua viata lunga sau scurta, intunecata sau gri, cu toate cele bune si cu toate cele rele pana moartea ne va reuni.

Pe final as vrea sa multumesc tuturor vizitatorilor pentru ca au avut rabdare sa-mi citeasca articolele, cui nu le-a placut, sincer ma lasa rece, pentru ca in final a fost este si va fi viata mea.

Pentru moment imi iau ramas-bun de la voi toti.....

Un comentariu:

fiica mării spunea...

ai scris ca pentru moment ;))